A magyar pezsgő tudatos, mértékletes fogyasztását népszerűsíti a világhálón a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) – közölte a szervezet az MTI-vel hétfőn.
A Pezsegj szabadon című kampányt a HNT finanszírozza, és az Artvertising Group irányítja. Nagy Gergely kreatív igazgató a közlemény szerint a korlátozások enyhítésével indokolta az időzítést, mivel úgy véli, hogy a szabadság és a pezsgőzés összekötése sokakat megmozgathat.
A HNT elnöke szerint a pezsgő Magyarországon többnyire az örömteli pillanatokhoz kapcsolódik, így itt az alkalom a koccintásra. Légli Ottó hozzátette, hogy a népszerűsítést 26 pezsgőpincészet összefogása tette lehetővé.
A résztvevők a kampány honlapja szerint június 6-ig nyereményekért játszhatnak, miután regisztráltak a pezsegjszabadon.hu oldalon.